Omakaih! Rabbit Kanninhop

Posted: April 29, 2011 in Omakaih! Cool, Omakaih! Cute
Tags: , , ,

Siriesly, aku x penah suke arnab..pade aku, ianya haiwan belaan yg paling bosan & that’s y kat umah parent aku ader 7 ekor kucing dan bukan 7 ekor arnab!

but as for today, pandangan aku terhadap arnab dh berubah..maybe aku smakin matang (mungkin!) or maybe sifat kebapaan aku semakin menular di sanubari.. (masih lg mungkin!) or mungkin aku berniat nk join PETA and stop makan daging…NOT!

kaninhop or pertandingan lompatan arnab, dh berdekad faymes kat sweden n semakin menular ke other european countries, termasuklh US, canada n japan..ikut rekod skrg nie, the world height record tinggi lompatan arnab is 99.5cm while for jarak plak is fully three metres..damn! selame nie aku ingt arnab cume suke makan tido mcm aku..aik!sndr terkutuk diri sndr kan..hahahah!

<p>
<p>
<p>
<p>
x lame lg umah parent aku kat nilai pon ntah2 jd trek lompat bergalah arnab kot, tuepon klu aku dpt cekup sekor mcm kat atas nie! sumpah kiut!!aku nk sekor wat rendang kot!hahahhaa…i’m just being funny, y so serius? my plan skrg nie, aku nk train sekor arnab betul2, pastu letak name Mohd Borhanuddin Azmi..okay x? (menten karakter siries sambil nk termuntah tahan gelak!hummpphh..)
Credit Pics : UK DailyMail
Comments
  1. blog ni ada spiderweb dah..nmpk seekor spider berkeliaran kat blog ni..haha..sila update pasal career baru anda nt ye 🙂

Leave a Reply

